Cum să-ți organizezi biroul ca să fii mai productivă


Când biroul este prea plin sau dezordonat nici nu îți vine să te așezi la el, dar să mai faci ceva printre mulțimea de lucruri de-acolo? De unde să începi? Cu care să începi? Unde e agenda?

Vă spun din proprie experiență, când biroul meu este prea plin sau dezordonat, nu fac mai nimic sau nici nu mă pun la birou. Tocmai în acest moment am biroul plin cu produse și reviste, acum nu e chiar dezordonat, dar este mult prea încărcat și din acest motiv m-am decis să scriu acest articol. 

Totdeauna ca să revin pe drumul cel bun al productivității și al treburilor bine făcute, încep cu ordinea și organizarea pe birou și apoi cu agenda, dar hai să le luăm pe rând pe fiecare.

1. Curăță biroul
Curățarea biroului este cel mai important pas. A începe ziua de lucru la o masă/birou curat este obligatorie și chiar îți dă energie. Un birou liber, aerisit și curat face ca tot ce urmează să fie ușor, frumos și munca mai plăcută. Aruncă tot ce este vechi, pune la loc fiecare produs (în cazul meu), adună post-iturile în agendă pentru pasul 2. Dezinfectează și șterge praful.

2. Organizează ce a rămas
Organizează tot ce a rămas, de la laptop, pixuri, vaza cu flori, notează în agendă tot ai scris pe bilețele și aruncă-le. Aranjează într-un singur loc toate revistele, cărțile frumoase și agenda. Lasă cât mai mult spațiu liber curat cu energie pozitivă.

3. Personalizează ca să te inspire
Pesonalizează-ți biroul cu lucruri care doar te inspiră, care te bine dispun și aruncă sau pune deoparte lucrurile care îți distrag atenția sau te conturbă. Adaugă o vază cu flori proaspete, citate inspiraționale și o lampă cu uleiuri esențiale energizante. O aromă plăcută prospătă poate face minuni, crede-mă. Eu folosesc uleiul esențial de portocală sau de mentă (detalii aici) și uneori chiar și un ceai de mentă. Dacă iubești muzica, alegeți un playlist care să te bine dispună, unul vesel.

4. Fă-ți un ritual
La final de sesiune de lucru fă-ți un obicei care să te ajute să-ți păstrezi biroul organizat dar și să-i spui minții tale că munca s-a terminat și te poți relaxa. Obișnuiește-te să pui fiecare lucru la locul lui, schimbă apa la flori, spală cana de cafea sau ceai, stinge lumânarea și închide agenda.

Urmând acești pași vei avea zile productive și vei munci cu drag la frumosul tău birou de-acasă sau de la serviciu,

Produse menționte în articol:
Lalele - sunt cumpărate din Lidl, dacă păstrezi legate și pe jumătate în folie reistă mult mai bine și nu se deformează.
Agenda - Trăiește frumos de Andreea Raicu, detalii aici.
Ulei esențial de portocală Solaris -  detalii aici.
Elefantul pentru aromaterapie - a fost cadou
Cărțile de pe birou - detalii aici
Lumânare albă - magazinele DM dar nu o recomand pentru că se nu arde
Lista cu melodii inspiraționale - detalii aici iar dacă te abonezi vei fii cu la curent cu tot ce adaug nou.

Voi ce trucuri folosiți pentru a sta organizați?

Aștept să ne întâlnim și pe: 
Subscribe by Email ♥ Snapchat: debora_tentis

Niciun comentariu:

Un produs Blogger.